Obchodní podmínky

Zákazník odesláním své objednávky přijímá a uznává naše podmínky prodeje a dodání objednaného zboží. Všechny odeslané objednávky považujeme za závazné. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí, není skladem nebo se výrazně změnila jeho cena.
Ceny uvedené u každého produktu jsou včetně DPH.

Potvrzení objednávky

Každá zaslaná objednávka bude potvrzena e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy. V případě, že potvrzující e-mail neobdržíte, nebyla zřejmě Vaše objednávka správně odeslána.

Zrušení objednávky

Zákazník má právo objednávku stornovat do 4 hodin od odeslání.

Způsob platby a doručení po ČR

Platbu za zboží je možné provést bankovním převodem, platební kartou přes internet nebo v hotovosti při převzetí zboží - na dobírku. Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty, PPL nebo Zásilkovny. Z technických důvodů není možné objednané zboží uskladňovat v našich firemních prodejnách. Zasilatelské náklady jsou uvedeny v objednávce zboží - v Košíku v záložce Doprava a platba. U objednávky překračující celkovou cenu 1.000,- Kč neúčtujeme žádné zasilatelské náklady.

Dodací lhůta po ČR

Vaše zakázka bude zpracována a zboží odesláno zpravidla do 3 až 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. U platby bankovním převodem může dojít ke zpoždění s dodáním zboží oproti dobírce či platbě on-line.

Dárkový poukaz

Dárkový poukaz doručujeme pouze elektronicky a lze ho zaplatit pouze platební kartou on-line! Dárkový poukaz vám přijde e-mailem bezprostředně po zaplacení.
Dárkový poukaz lze uplatnit pouze na eshopu www.gresik.cz. Poukaz není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit a celou částku lze vyčerpat jen jednorázovým nákupem. Pokud je hodnota nákupu nižší než hodnota poukazu, nevyčerpaný rozdíl bez náhrady propadá. Dárkový poukaz nelze použít opakovaně. Platnost poukazu není časově omezena. Zboží zakoupené za dárkový poukaz nezasíláme do zahraničí!

Způsob platby a doručení do zahraničí

Platbu za zboží je možné provést bankovním převodem nebo platební kartou přes internet. Zasilatelské náklady na Slovensko a do ostatních zemí EU jsou uvedeny v objednávce zboží - v Košíku v záložce Doprava a platba. V případě zájmu můžete kontaktovat jednu z našich partnerských firem na Slovensku, kontakty najdete na našich www stránkách v sekci Nejbližší prodejce - mapa.

Dodací lhůta do zahraničí

Vaše zakázka bude zpracována a zboží odesláno zpravidla do 3 až 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. U platby bankovním převodem může dojít ke zpoždění s dodáním zboží oproti platbě on-line.

Reklamace - reklamační řád

V případě, že Vám bude balík doručen s viditelným poškozením, nepřebírejte ho od dopravce. Na pozdější reklamaci závady vzniklé poškozením zboží při přepravě nebude brán zřetel, reklamaci budete moci uplatnit pouze u dopravce.
V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, je kupující povinen neprodleně se obrátit s detaily závady a popřípadě také fotografiemi na obchodní oddělení tel.: 412 528 020 a 412 528 831. Reklamace týkající se kompletnosti dodávky nebo kvality dodávaného zboží akceptujeme do 2 dnů po převzetí zboží. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady přiměřená podle druhu výrobku. Kupující prokáže původ zboží při vyřizování reklamace příslušnou fakturou a číslem objednávky. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím výslovně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Po uznání reklamace budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží zpět na adresu dodavatele. Při vrácení zboží či zasílání k opravě si kupující vede ve vlastním zájmu tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zboží by mělo být pokud možno nejlépe v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu. Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Částka odpovídající kupní ceně reklamovaného zboží Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet.
Reklamační řád se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákona o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího na odpovědnosti za vady (dále jen reklamace). Tento reklamační řád platí mezi prodávajícím - VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o., se sídlem Saská 134/60, 405 02 Děčín X a kupujícím - zákazníkem internetového obchodu www.gresik.cz

Vrácení zboží

Zákazník má právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, používané, musí být zabaleno v originálním balení. Po předchozí domluvě zašlete zboží spolu s daňovým dokladem zpět na adresu dodavatele, ale ne na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Po doručení a kontrole zboží zašleme částku odpovídající kupní ceně (vyjma zasilatelských nákladů) zákazníkovi na uvedený bankovní účet.
Vzorový formulář pro vrácení zboží naleznete zde Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží.

Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.