Obchodní podmínky VELKOOBCHOD

Obecné dodací a platební podmínky


Podáním své objednávky přijímáte a uznáváte naše podmínky prodeje a dodání objednaného zboží. Jestliže při své objednávce navrhnete podmínky, které se od níže uvedených odchylují, pak budou platit, jen pokud budou od nás písemně potvrzeny. Náš závazek dodat Vám objednané zboží vzniká jen přijetím Vaší objednávky a jen pro ni samotnou.

Katalog zasíláme e-mailem ve formátu PDF. Tištěný katalog pak přikládáme ke zboží z první objednávky. Každá prodejna obdrží 1 ks katalogu zdarma. V případě zájmu o větší počet kusů si lze katalog zakoupit. Další informace získáte na obchodním oddělení.

NOVÍ ZÁKAZNÍCI
Pro naši evidenci nám sdělte vaše IČO.

OBJEDNÁVKA
Ve své objednávce uvádějte u každého zboží jeho položkové číslo (kód) a žádaný počet kusů nabízeného balení, popř. množství v kilogramech
. Vedle kódu můžete uvést i název zboží, ale rozhodující bude pro nás jeho kód.
U některého zboží je odběr minimalizován na kartony. Takové zboží je v katalogu označeno poznámkou „Odběr pouze po kartonech" (Kitl).
V katalogu je u každé položky uvedena sazba DPH: Základní sazba DPH = ZS DPH a Snížená sazba DPH = SS DPH. Výše DPH je v souladu s platnými zákony a vyhláškami ČR.
V případě bezdůvodného zrušení objednávky ze strany zákazníka budeme účtovat 10 % z ceny objednávky na pokrytí nákladů spojených s její přípravou.
Pro co nejlepší vybavení zakázky je účelné doručit nám Vaši objednávku nejméně 2 dny před naší jízdou na trasu, která je Vaší firmě nejblíže. Konečný možný termín objednávek na následující den je 14.00 hod.
Přijetí e-mailových objednávek potvrzujeme, je-li uveden zpětný kontakt. V případě nepotvrzené objednávky kontaktujte obchodní oddělení, děkujeme.

DODACÍ PODMÍNKY
U objednávky překračující celkovou cenu 2000 Kč bez DPH neúčtujeme žádné zasilatelské náklady. U objednávky v hodnotě do 2000 Kč bez DPH účtujeme zasilatelské náklady paušálem 100 Kč bez DPH. Hodnota zboží, u kterého nemůžeme zaručit dostatečné množství po celý rok, se v případě doprodání zásob do objednávky nezapočítává. Do celkové částky objednávky se dále nezapočítává dlouhodobě chybějící zboží námi distribuovaných firem.
Dodací list (fakturu) Vám můžeme posílat i mailem ve formátu Mediox, Lekis, ISDOC nebo v rozhraní Pentenium.
Dodací lhůta: viz rozpis tras, u ostatních zásilek 5 dnů. V případě, že se nenastřádá dostatečné množství zakázek, které by pokryly náklady na dopravu, si vyhrazujeme právo zaslat Vám objednané zboží přepravní službou, a to i přes plánovaný rozvrh tras. Požaduje-li zákazník zaslat zboží přepravní službou, i když dodací místo leží na pravidelné trase, budou k zakázce připočítány zasilatelské náklady 100 Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak.
Omlouváme se, ale produkty firmy Kitl dodáváme po dohodě s výrobcem pouze v rámci našeho rozvozu (viz rozpis tras). Ostatní zákazníky prosíme, aby se se svými objednávkami tohoto zboží obraceli přímo na výrobce, kde Vám bude doporučen lokální distributor. Děkujeme za pochopení.
Při objednávce do zahraničí (zasíláme pouze do zemí EU) požadujeme platbu předem v plné výši a veškeré přepravní náklady platí odběratel. Pro zasílání výrobků obsahující líh je nutné doložit rozhodnutí o přidělení SEED ID.


PLATEBNÍ PODMÍNKY
U stávajících zákazníků probíhá platba hotově či na fakturu se splatností 14 dnů. U nových zákazníků požadujeme platbu v hotovosti, podmínkou přechodu na bezhotovostní styk je pět odběrů v průběhu minimálně 6 měsíců. Platbu v hotovosti také vyžadujeme u každé zakázky nepřevyšující cenu 1000 Kč bez DPH. To se však nevztahuje na zdravotnická zařízení. Vyhrazujeme si právo požadovat platbu v hotovosti i v takových případech, kdy hodnota objednávky výrazně převyšuje hodnotu předchozích, již uhrazených dodávek. Zákazníci, kteří v uplynulém kalendářním roce neodebrali od naší firmy žádné zboží, budou považováni za nové zákazníky, s platebními podmínkami pro ně určenými. Odběratelům, kteří opakovaně nejsou schopni včas a řádně plnit své závazky vůči naší firmě, budeme zboží dodávat už trvale pouze za hotové.
V rámci našeho rozvozu je možné úhradu faktur v hotovosti provádět i platební kartou přímo u řidičů. Nyní je také možné platit kartou v sídle firmy. Před vyzvednutím zboží, prosím, učiňte objednávku na obchodním oddělení.

REKLAMACE
Reklamace týkající se kompletnosti dodávky nebo kvality dodávaného zboží akceptujeme do 3 dnů po převzetí zboží. Zpět Vám nemůžeme vzít žádné zboží polepené cenovkami či jinak upravované. Zboží musí mít minimální expiraci 6 měsíců.
Reklamované zboží přijímáme zpět pouze na základě vystavené vratky (uvádějte prosím: odběratele, číslo faktury, zboží, počet kusů, důvod vrácení). Formulář přikládáme ke každé faktuře nebo Vám bude zaslán na vyžádání e-mailem.