Obchodní podmínky

Zákazník odesláním své objednávky přijímá a uznává naše podmínky prodeje a dodání objednaného zboží. Všechny odeslané objednávky považujeme za závazné. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí, není skladem nebo se výrazně změnila jeho cena.
Ceny uvedené u každého produktu jsou včetně DPH.

Potvrzení objednávky

Každá zaslaná objednávka bude potvrzena e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy.
V případě, že potvrzující e-mail neobdržíte, nebyla zřejmě Vaše objednávka správně odeslána.

Zrušení objednávky

Zákazník má právo objednávku stornovat do 4 hodin od odeslání.

Způsob platby a doručení

Platbu za zboží je možné provést bankovním převodem, platební kartou přes internet nebo v hotovosti při převzetí zboží - na dobírku. V případě platby předem (bankovním převodem nebo platební kartou) a zvolení způsobu doručení službou PPL Vám bude poskytnuta sleva na zasilatelských nákladech 30,- Kč včetně DPH, tzn. cena po slevě 80,- Kč včetně DPH. Zboží zasíláme pouze po České republice prostřednictvím České pošty nebo PPL (více informací o službě PPL naleznete níže), z technických důvodů není možné  objednané zboží uskladňovat v našich firemních prodejnách. Zasilatelské náklady činí u PPL 110,- Kč včetně DPH (dobírka) nebo 80,- Kč včetně DPH (bankovní převod, platební karta), u České pošty 130,- Kč včetně DPH, u objednávky překračující celkovou cenu 1.000,- Kč neúčtujeme žádné zasilatelské náklady.
V případě zájmu o zasílání zboží na Slovensko kontaktujte jednu z našich partnerských firem na Slovensku, kontakty najdete na našich www stránkách v sekci Nejbližší prodejce - mapa.

Dodací lhůta

Vaše zakázka bude zpracována a zboží odesláno do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky. U platby bankovním převodem může dojít ke zpoždění s dodáním zboží oproti dobírce. Při platbě kartou do 13.00 hod. Vám garantujeme doručení zboží následující pracovní den.

Reklamace - reklamační řád

V případě, že Vám bude balík doručen s viditelným poškozením, nepřebírejte ho od dopravce. Na pozdější reklamaci závady vzniklé poškozením zboží při přepravě nebude brán zřetel, reklamaci budete moci uplatnit pouze u dopravce.
V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, je kupující povinen neprodleně se obrátit s detaily závady a popřípadě také fotografiemi na obchodní oddělení
tel.: 412 528 020 a 412 528 831. Reklamace týkající se kompletnosti dodávky nebo kvality dodávaného zboží akceptujeme do 2 dnů po převzetí zboží. Prodávající
se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná
k odbornému posouzení vady přiměřená podle druhu výrobku. Kupující prokáže původ zboží při vyřizování reklamace příslušnou fakturou a číslem objednávky.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím výslovně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Po uznání reklamace budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží zpět na adresu dodavatele. Při vrácení zboží či zasílání k opravě si kupující vede ve vlastním zájmu tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zboží by mělo být pokud možno nejlépe v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu. Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Částka odpovídající kupní ceně reklamovaného zboží Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet.
Reklamační řád se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákona o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího na odpovědnosti za vady (dále jen reklamace). Tento reklamační řád platí mezi prodávajícím - VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o., se sídlem Saská 134/60, 405 02 Děčín X a kupujícím - zákazníkem internetového obchodu www.gresik.cz

Vrácení zboží

Zákazník má právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, používané, musí být zabaleno v originálním balení. Po předchozí domluvě zašlete zboží spolu s daňovým dokladem zpět na adresu dodavatele, ale ne na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Po doručení a kontrole zboží zašleme částku odpovídající kupní ceně (vyjma zasilatelských nákladů) zákazníkovi na uvedený bankovní účet.
Vzorový formulář pro vrácení zboží naleznete zde Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží.

Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.

UPOZORNĚNÍ

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 200,- Kč, tj. celkem 330,- Kč včetně DPH. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Veškeré nesplacené pohledávky budou vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených.

 

PPL

 

 
Doručení balíku, popis služby

  • Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
  • Ve vybraných lokalitách lze zvolit večerní doručení zásilky v rozmezí 17 - 21 hodin dále viz soubor Lokality večerní doručení PPL.
  • Možnost doručení o víkendu dále viz Sobotní doručení.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).
  • Zásilku na dobírku zaplatíte i kartou dále viz odkaz http://ppl.cz/main.aspx?cls=art2&art_id=148

Převzetí a reklamace

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

  • Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).